Friday, February 24, 2012






pengalaman pertama menjejakkan diri ke Klinik kesihatan 1 Malaysia.... dibuka bermula pukul 10.00 pagi dan ditutup pada pukul 10.00 malam. berpuashati dengan perkhidmatan yang diberikan... alhamdulilah dengan izin Allah penyakit gatal2 dan alahan saya beransur pulih dah tiada kesan-kesan merah pada badan......






kalau tadi saya bercerita tentang Klinik kesihatan 1 Malaysia, sekarang saya nak berkongsi tentang Kedai Rakyat 1 Malaysia... ini adalah antara barang-barang yang saya beli Kedai Rakyat 1 Malaysia.... antara usaha yang kerajaan Malaysia untuk mengawal harga barang-barang runcit dipasaran.... pelbagai barang yang ditawarkan antaranya :
beras
gula
sardin
milo
kopi
minuman berkarbonat
kordial
cereal
sabun mandi/basuh
tisu
ikan bilis
telur
ikan kering
laici dalam tin
roti
air mineral

banyak lagi barang-barang keperluan dengan harga yang berpatutan, saya dan suami berpendapat usaha murni ini wajar diteruskan dan banyak tambahkan lagi dengan pelbagai barang-barang keperluan yang lain.......

2 comments:

  1. semasa mendaftar di klinik kesihatan tu, nurse yang bertugas bagi tau saya yang muka nampak muda tapi umur dah 31 tahun.... hahhahahaha tergelak besar saya kat situ.. malulah

    ReplyDelete
  2. semalam adalah pengalaman... cucuk jarum ambil darah 12ml kat HSI sakitnya tangan lenguh habis belah kiri .... huhuhuhu bengkak nya

    ReplyDelete