Friday, February 24, 2012





bercuti kerana melalui satu fenomena baru... setelah hampir empat tahun menunggu tanpa berlengah aku teruskan kaki melangkah ke HOSPITAL SULTAN ISMAIL 23/02/2012 result test masih lagi "negative" tapi usaha tetap akan diteruskan.... doa tetap akan dipanjatkan.... bukan gurauan bukan jenaka tapi aku masih berharap kehadirannya.......




temujanji seterusnya adalah pada 29/02/2012 test darah pulak........

Hanya Allah yang tahu biler, dimana, bagaimana rezeki itu akan diturunkan pada kita namun kita tak seharusnya berputus asa........

2 comments:

  1. memandangkan saya ni tak pandai memandu saya minta suami menghantar saya ke hospital, tapi saya sempat menangis sebab saya rase macam saya sorang je yang beria-ia nak pegi hospital... sedih sungguh mengenangkan nasib badan

    ReplyDelete
  2. langkah seterusnya.......sedang bersedia esok (29/9/2012) untuk ambil darah..... cayokkkk...

    ReplyDelete